Sabim’in Getirdikleri

7 gün 24 saat hizmet veren ve gelişmiş bir teknolojiye sahip Çağrı Merkezi ile Türkiye’nin her yerinden ve her zaman ulaşılabilir bir İletişim Merkezi kurulmuştur. Böylece halk Sağlık Bakanlığı ile ilgili her türlü öneri ve şikayetini tek bir numara ile ilgili makamlara kolayca iletebilir ve sonucunu takip edebilir duruma gelmiştir.

Çağrı Merkezi ve Yazılım entegrasyonları ile bugün için benzer çağrı merkezlerinin yaşadığı bir çok önemli problemin önüne geçilmiştir.

Web tabanlı yazılımlar sayesinde Türkiye’nin her noktasından ilgili yöneticilerin gelen başvurulara anında ulaşması ve karşılığında yapmış olduğu işlemlerin merkezden eş zamanlı olarak takibi sağlanmıştır.

Sistem genişleyebilir ve esnek bir yapıda tasarlandığında yeni ihtiyaçlar karşısında sürekli güncellenebilmekte ve değişiklikler yapılabilmektedir.

Bakanlık içi başvuruların da Sistem üzerinden yapılabilmesi ile Kurum içi görevlendirme ve görev takibi amacıyla da kullanılır duruma gelmiştir.

Duyuru ve tartışma grupları uygulamaları ile Bakanlık içi iletişimi artırmıştır.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: